Wintershow Trenčín 2013

26.01.2013 22:46

Tak a je to za nami. Naša prvá výstava.

Nervy sme mali poriadne, hlavne keď Freddie dva dni pred výstavou začal štrajkovať a ani za svet nechcel pekne postáť. Danko ma utešoval tým, že sa mu snívalo ako sme vyhrali CAJC-a a BOB-a a že to určite dopadne dobre. No ale vieš komu si to hovor!!!!!:)

 

Ráno sme sa stretli s Martičkou Demčakovou a s Lenkou a Largom a hor sa do Trenčína. Výstavisko to bolo veru malé, museli sme sa riadne potlačiť, aby sme sa tam všetci stretli. Kým sme čakali, kedy konečne začujeme to magické číslo 503, tak som Freddinovi dohovarala, že nech poslúcha, inak uvidí doma také rošambo..Žiadne pamlsky nedostane aspoň po dobu jedného týždňa.. A zázračne ma raz poslúchol:)

Akonáhle sme vkročili do kruhu, akoby to ani nebol Freddie, ale samotný Pán Lord Jantar Devil. Pekne behal pri nohe, krásne sa mi postavil, ani som nemusela tradične bojovať s prednými labkami. (Za to som ti ani nepoďakovala Freddie, tak aspoň takto ďakujem) Zúbky si voľky nevoľky nechal pozrieť od pána Jursu, rozhodcu pre náš kruh. Pán Jursa mi pošepkal, že dostaneme V, už len počkat na verdikt, aké čísielko sa nám viac bude hodiť. No a potom to nastalo, dlhé rozhodovanie, kto dostane V1 a V2 (mali sme byť v kruhu 3, ale niekto sa nad nami zľutoval a neprišiel). Načo keď som začula, že Freddie dostal V1 a ešte k tomu CAJC, tak sa mi to ani nechcelo veriť. Radosť obrovitánska, výskot hlučný, zmätok poriadny. 

Museli sme si ešte chviľku počkať na BOB-a, ktorého sme si len tak zabehli, keďže tam boli také esá ako Coco Princess či Bella Bertoni Prague:)

Každopádne zážitok to bol neskutočný, domov sme sa vracali veľmi natešení a veľmi unavení. A s napätím očakávame ďalšiu výstavu v Nitre.

 

P.S. A hadajte kto si zahral "baran baran buc" s pánom Jursom? Presne tak JA!!:)

                                                                        Už ideme?!!

                                        

                                                     Môj favorit Largo - silná konkurencia:)

                                        

                                     

                                                      Ježis no táááák už to poveeedz, už ho neudržím!

                                     

                                     

                                                Tak sme to zvládli!! Daj na to Pat !  OK Mat! 

                                     

                                      

Wintershow Trenčín 2013

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok